Thursday, August 25, 2011

wuhuuu!:) Nyt on ollu (taas!!!!!) khriiirus päivä, läksyjä,koulussa juoksemista,suunnitellua, infotilaisuutta,pakkaamista,ratsastusta ja heppailua muutenkin, facebookkia jne jne jne!! Nyt yritän duunata jotain läksyjä ja käydä saunassa. huomenna ois lähtö Ouluun ja Iiihin hautajaisiin.
että mä pelkään etttä oon tulossa pahemmasti kipeeks.toivotaan että pääsen vaeltaan! kauhee suunnittelu kyllä ollu noissa,tänäänkin pääsin kotiin vasta vähä ennen viittä. 
pakko jakaa tähän nyt tollane yks neljäsosa mun ruuista yms jutuista sinne vaellukseen:-) esvi viel sano että rinkka saa korkeintaan painaa kolmasosan kantajasta. juuu mun rinkka
tulee painaan tätä menoo yhtä paljon ku minä!
ja sitte vähä koirakuvia Nanusta & Millerista:
ostin hoitosuihkeen: "PITKÄT,OHUET,RASVOITTUMISEEN TAIPUVAISET HIUKSET"
ööö? mun hiukset on kyllä keskipitkät, paksut ja ei-rasvoittumiseen taipuisat hiukset!:D hyvä minä!:)

2 comments:

  1. ihana blogi :]
    jään lukijaks (:

    käyppä vilkasemassa mun blogi, jos viitsit:
    http://empppuscolorfulworld.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. voi kiitos!=)
    ja mäpä käyn tsekkaas!:)

    ReplyDelete