Saturday, August 27, 2011

it was fun

JIIIHAA! nyt siis tuli käytyä Oulussa. Eilen oltiin perillä oulussa illalla yheksän kymmenen aikaan, mentiin mun serkun asuntoon ku se sattumalta ei sitä hirveesti käytä. 
nyt löyty maailmanparas paikka nukkua: se ihana sohva!<3 ah heti ku makasin siinä ja katoin Poliiseja, nukahtelin kokoajan. iteasiassa en tiedä mistä tää väsymys johtuu, koska oon ihan naatti nytkin ja haukkottelen,ja ihme kun en nukaha.
Lauantaina (eli toisinsanoen tänään) lähettii aamulla iihin koska siellä oli ne hautajaiset. ne meni tosi hyvin ja sit loppuaika siellä vaa seurusteltii jne sellasta. oon tosi väsyny, joten
lisään vaan muutamia kuvia :D !! ei jaksa vaan. Mentii sen jälkeen vielä serkuille ja sielä hetki sitte oltiin,kunnes lähetttiin kotiin. Vaasassa takas oltiin taas klo 22, eli meijän trip to Oulu,kesti noin 24 tuntia!d: no käyhän se niinki. yleensä ollaan vaa oltu sielä monta päivää jos sinne ollaa menty.
Huomenna ois tiedossa pelkkää pakkaamista vaellukselle ja ehkä jotaki läksyjä vois koittaa väsätä. Eli tylsäpäivä tiedossa! Nyt täällä on mökkikauden päättäjäiset (Kokkolas ja Kalajoella varmaan venetsialaiset?) ja minä istun kotona,nukahan ihan just tähän koneelle, ja 
yritän katttoo samalla jotain tylsää tv-ohjelmaa. nyt lähenkin tästä ja keksin jotain järkevää,niinkun nukkumista!! 

4 comments:

  1. mun oli pakko tulla kommaa. :----D
    mut toi sininen rakennus on hyvä paikka:D

    ReplyDelete
  2. haha:-DD onhan se iha ,mut oon jo vähä kyllästyny siihe x--D

    ReplyDelete
  3. Oot tosi nätti(: ja sul on kivoi kuvii(:

    http://janinah-noboundaries.blogspot.com/

    ReplyDelete