Sunday, September 04, 2011

home sweet home

Noniin oon kotiutunut eilen joskus yhen kahen aikaan kotiin. Huomasin myös että Bloggeri on uudistunu, tai jotain!:D no eipä mitään,kai se näinki käy. 
Mutta nyt näin lyhyesti, oli kiva reissu,vaikka välillä vähä ketuttiki. tai ei niin vähääkään. tässä vähän kuvia sieltä,en jaksa TODELLAKAAN lisätä kaikkia. :-) kuvia tuli yhteensä 286 kappaletta...
Eka päivä nyt ei ollu mikää iha paras,kiivettiin kauheessa sumussa ja vesisateessa sellaselle tunturille.selivttiin kyl vaikka mun reisi tyylii revähti tai jotain :-D 
Ainut paikka jossa oli kenttää :-( surullista ku kaikki oli ruottin tunnilla,opettaja ei oikee tykänny et yritin soittaa tyylii jokaselle mun luokkalaiselle :DD
Mun ja Jennan ihana iltapala auringon laskussa laiturilla;) ihanaa ku kerranki oli lämmin ton reissun aikana!!

HAAHAA piipahettii Santa Parkissa!!;) mentii jennankaa sinne joulupukin luolaakin ja tervehdittii sitä pukkiii ja näi mut ei saatu ottaa omal kameral siel kuvii :(( tylsää! 


Nyt mä koitan vähä palautuu.

No comments:

Post a Comment