Friday, August 19, 2011

rasittavaa

Ensinnäki jos joku ihmettelee miks postaan perjantaina puoli yhentoista aikaan aamupäivällä, oon maannu sängyssäni nyt niinku puoli seittemästä asti, oon kipee. jeejee siiinä meni ekat saksan tunnitki, äikän ja ruottin tunnit, mut ei voi mitään. yritän parantua.

Olin eilen ratsastelemassa, ja menin Goldillaa!:-) Goldi sellane pikkuponi,säkää varmaan180cm (ainaki lähemmäs!) mut tosi ihana oli.kelpas mulle!
nyt varmaa kattelen Gleeta taas ja dataan yksikseni facessa, sielllä ei oo kun alle 10ihmistä, nekin on tietotekniikan tunnilla + sit joitaki aikusia jotka on vapaalla tai jotain :-D mun kurkku on oikeesti ihan tulessa! huonolla tavalla. nyt jotai vanhoja kuvia ja tällästä, morjenstaa!
 lisäsin noi sitte bloggerin kautta,että vähän huonon näkösiä,mutta pistetään kuumeen piikkiiin :-D

ja eikä! tein testin koulunkäynnistä (Miss Mixin nettisivuilla) ja tässä tulos:
Koulunkäynti tuottaa sinulle niin paljon tuskaa, että nyt on jo korkea aika tehdä asian eteen jotain. Opiskelujärjestelmää ei ole rakennettu kenenkään kiusaksi ja myös sinulla tulee olla oikeus nauttia oppimisesta. Laiskuudestakaan tuskin on kyse? Luuletko, että voisit jutella vaikkapa kuraattorin kanssa innottomuudestasi opiskeluun? Mikäli oppiminen tuottaa vaikeuksia, on siihenkin saatavissa apua, kunhan sitä rohkenee hakea. Pää pystyyn ja potkua elämään!

No comments:

Post a Comment