Wednesday, August 10, 2011

ohjelman muutos

Joskus klo 18 meen facebookkiin, Eerika on siellä ja pyytää leffaan. no mikäs siinä, kolmen vartin päästä pitäis istuu leffateatteris. :-) Lähin polkemaan kohti Siwaa,huomaan että mun pyörän takakumi
on puhki, en tiiiä miten se oli mennyt puhki, en ehkä halua tietääkkään, mulle tulee paniikki et jees ei oo autotallin avaimia,mistä saan pyörän, huomaan et joku on jättäny autotallin isonoven vähä auki ja saan äitin pyörän. Poljetaan nopeesti leffateattereihi ja meille jää paljo aikaaki siinä;-) 
joo toi näyttää joltai lapsienleffalta,mutta ei kyllä ollu :-) ja hyväkin!!

Oli vaa "vähä" noloo ku minä en ees tienny mitä mennään katttoon! Mutta hyvä oli,eli tsekkaan tässä netistä just,että oltiin kattomassa Green Lanternia, mun eka 3D-leffa (koska Wasalandian niitä hömpötyksiä ei lasketa!) ja se oli niiin hyvä!:D Mun mielestä kyllä kaikki leffat on hyviä,PAITSI Eat Pray Love.
Ja muutenki tossa leffassa oli Blake Lively. joten se oli hyvä :D 

No comments:

Post a Comment